Geven

Vacatures

Het onstaan van de bediening

Wil jij een baan met eeuwigheidswaarde? Kom dan werken bij Faith Generation! Wij gaan in hele korte tijd hele grote stappen zetten. Uiteraard vinden we het belangrijk dat jij het DNA hebt van Faith Generation, daarom even onze missie, visie en onze kernwaarden. Ben je na het lezen van het onderstaande nog steeds enthousiast? Solliciteer dan direct!
DE VISIE VAN FAITH GENERATION
Een wereldwijde beweging die (jonge) mannen en vrouwen in vuur en vlam zet voor het evangelie, zodat zij in actie gaan komen voor Gods koninkrijk.
DE MISSIE VAN FAITH GENERATION
Het opwekken van een generatie van geloof.
ONZE WAARDEN
Geloof: Wij geloven in alles wat de Bijbel zegt en zijn compromisloos & radicaal.
Bouwen: We willen alles wat we doen gericht zijn op de lange termijn. We zijn niet impulsief, maar proberen strategische keuzes te maken.
Samen: We zijn erop gericht om deze bediening samen met elkaar te bouwen. Iedereen binnen de organisatie is belangrijk voor debe diening en het koninkrijk.
Koninklijk: We werken op een koninklijke manier met elkaar en met alle externe partijen.
Excellent: We doen ons werk als voor God en proberen het beste uit onszelf naar boven te halen.
Genieten: We genieten met elkaar van ons werk en wat God ons heeft toevertrouwd.
Flexibel: Als er in een land opwekking uitbreekt, dan zijn we met z’n alle bereid hier volop in mee te bouwen en te investeren.
OVER FAITH GENERATION
We zijn een bediening die zich volop inzet om de geloofsboodschap te verspreiden. We geloven in genezing, bevrijding en herstel in alle opzichten. Bij God is alles mogelijk. Ondanks dat we het misschien (nog) zien, toch houden we vast aan Gods woord. De Here Jezus noemt dat alle gebeden verhoord dienen te worden (Matteüs 21:22) en dat Hij betaald heeft voor alle ziekten, vloeken en kwalen, dus zien we nog geen resultaat, dan ligt het niet aan God (1 Petrus 2:24).

Social marketeer

Video editor

Grafisch designer

GRAFISCH DESIGNER

VIDEO EDITOR